قوانین و مقررات

Webifa_admin
۴ آذر, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

شرایط بازگشت کالا
آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ارینا مد بوده است و تمام کوشش ما رساندن کالای خریداری شده دربهترین شرایط به دست شما میباشد ، با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیلی نیاز به مرجوعی کالا باشد. جهت این امر ارینا مد 3 روز کاری فرصت جهت بازگشت کالا در نظر گرفته است .
لطفا قبل از هر اقدامی جهت بازگشت کالا با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس ازفروش با شماره 09022842234 در واتس آپ و تلگرام در ارتباط باشید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش جدا خودداری نمایید.

لازم به ذکر است شرایط بازگشت کالا به شرح ذیل می باشد :
– عدم تطابق کالای ارسالی با مشخصات ارائه شده درسایت از نظر ظاهر، جنس و سایز .
– وجود نقص و ایراد در کالای ارسالی

در صورت بروز مشکلات بالا و تایید کارشناسان کنترل کیفیت، مبنی بر وجود ایراد کالای مورد نظر مسترد میگردد و هزینه ارسال بسته مرجوعی به عهده ارینا مد می باشد و در غیر اینصورت هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
نکته : هنگام مرجوعی کالا حتما فاکتور سفارش ارسال گردد.

کالاهای غیر قابل برگشت :
کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی ، زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره ، عینک ، ساعت و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند، کمربند ، شال و روسری ، لگ و ساپورت ، لباس های زیر و مایو مردانه، زنانه و بچه گانه .
اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود .

کالاهای قابل برگشت :
در زمان مرجوعی کالا مطمئن شوید که کالا در بسته بندی ویژه خود شامل جعبه ، بگ و … قرار گرفته باشد
درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کالا در شرایط اولیه خود و بصورت استفاده نشده باشد و روی آنها هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد و قابلیت فروش مجدد را داشته باشد .

نحوه تسویه حساب :
در صورت تایید مرجوعی کالا توسط تیم پشتیبانی ارینا مد ، مبلغ مذکور به درخواست مشتری به کیف پول مجازی سایت و یا طی سه روز کاری به حساب بانکی مشتری واریز خواهد شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.